Nowy pomysł na miejską promocję

Nowy pomysł na miejską promocję

Osoba, która najlepiej poradzi sobie w konkursie będzie odpowiedzialna m.in. za inicjowanie działań promocyjnych, współpracę z mediami czy przygotowywanie publikacji dotyczących miasta. W planach jest też koordynacja kontaktów międzynarodowych. Stąd też wymagania dotyczące znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym. Do tego ukończone studia wyższe, a także znajomość przepisów m.in. prawa prasowego, autorskiego uraz ustaw o dostępie do informacji publicznej oraz o samorządzie gminnym.

Jednym z pierwszych poważniejszych wydarzeń, z którym przyjdzie się zmierzyć nowemu pracownikowi będzie pomoc przy organizacji Światowych Dni Młodzieży. Niedawno okoliczne samorządy podpisały w tej sprawie porozumienie z rejonowym koordynatorem ks. Tomaszem Bieleckim.

Mówimy o otwarciu się na zewnętrzną promocję, powstała strona dotycząca tego wydarzenia, która jest tłumaczona na kilka języków. A proszę wejść na naszą stronę i spróbować znaleźć podstawowe informacje przetłumaczone na język angielski. Najważniejsze informacje muszą być dostępne dla każdego

– podkreśla burmistrz Zbigniew Kot nawiązując do witryny miedzyrzec.pl.

Na tym nie koniec. Szykuje się połączenie wydziałów planowania przestrzennego oraz strategii i rozwoju. Władze motywują to koniecznością współpracy obu jednostek przy kluczowych dla miasta sprawach jak np. opracowywanie studium zagospodarowania przestrzennego. Najprawdopodobniej zlikwidowana zostanie też Agencja Rozwoju Międzyrzeca, która miała promować miasto wśród przedsiębiorców.

Po porównaniu przychodów i kosztów dalsze funkcjonowanie tej spółki nie napawało optymizmem

– mówi burmistrz.


Opublikowano

w

przez

Tagi:

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *